Friday

i took photos like quasi-scans!


I have ››a lot‹‹ of sketches. Really there are thousands (i am not joking - it is minimum) of A4 'laser copier' pages. I found one of my piles. there are what was i drawin' in last three days, lol! Anyway I haven't scanner - only my father's camera (he doesn't know I used it, uff). I cant 'level' them well, so I only erase area around drawing. Let's go :)!



Double D sketches.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Nadine as Xanadu.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Random lolita.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Random siren :).

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Random man of a Dawn of War (for my bro). It looks weird - anyway I can't draw realistic >>""
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
And, hehe, Popo, Kiava's OC

Ah, enough! Photobucket will kill me ^^"
See you!

31 comments:

Nara said...

Też tak robię... znaczy się... rysuję podczas oglądania xDD'
Podoba mi się tek szkic zielono/niebiesko/whatever włosej panienki i tej lolitki :D

Nara said...

O widze że dodałaś nowe ^^ Fajna syrenka. Bardzo Disneyowska xD
Nieźle Ci idzie rysowanie realistyczne... ja tego nie znoszę xD''' Martwa natura, kompozycja i realizm to słowa których nie ma w moim słowniku ^__^
Kochany szkic Popo ^^ Sankyuu ^^

javvie said...

hola ho, ja jeszcze byłam w trakcie uploadowania (wydziwiałam z tym right>left i potworstwo mi się zrobiło). tera juz koniec ^_^
szkoda tylko, że nie mam podzielnej uwagi -> jak już rysuję to raczej się nie skupiam na odcinku tylko rysowaniu i ten... za mała na to jestem, wolę baję oglądać xD! właściwie to żartuję, ale rzadko mam przy sobie kartkę i ołówek w dużym pokoju xD..

Komcia said...

Oooo...
Dziewczyno, jak Ty fajnie rysujesz <3!
Strasznie hm... komiksowo? Eh, nei wiem jak to określić, w kazdym razie trafia do mnie Twój styl ; D.
Oh, tak, w ogóle Ci realizm nie wychodzi. A ja Hello Kitty jestem -.- ...

A ja jestem leń. Muszę wreszcie coś nowego do siebie wsadzić xD.

Nara said...

Ja mam mało dostęp do telewizorni... jak nie "brat" (w cudzysłowiu bo ja sie do niego nie przyznaję) to mamuśka. Dlatego zwykle oglądam przed komputrem, a że pod ręką i ołówek i karta to dawaj! >=D

javvie said...

(powoli dajam komenty xD - ostatnio w ogóle mam problem na devie, nie potrafię odpisywać nic - po prostu zacięłam się)

o fuj, fuj, martwa natura i reszta v__v! tyle że brat tak ladnie prosił i nawet herbatę mi zrobił : D co więcej spędziłam przy nim więcej czasu niż przy wszystkich innych rysunkach dotychczas zamieszczonych na blogu. czyli tak z 40 minut xD"".
nie ma za co, rany tam był jeszcze toto, ale tak się jakoś ułożył, że zbokolsko wyszło i aż wstydze xD""

javvie said...

kurde -> wiem co mówię xD!
dzięki, komcia, choć ja za młoda jestem na swój styl -> to raczej zlepek wszystkiego witcha/x-men: evo/disneya/mang/a nawet kiavy xD. anyw., wrzucajta coś nowego! :)

ja dużo też przy kompie rysuję ;). 'przy' bo raczej nie zaczynam rysowania od otwartego kompa, ale i tak po pewnym czasie otwieram by znaleść natchnienie. i znowu zamykam. otwieram. zamykam. otwieram. o fak, resetuje się xD''

Komcia said...

eheh, no może, ale w kazdym razie fajnie Ci to wychodzi ;]
ja też wiem co mówię xD.
zainspirowałas mnie do redrwanięcia starej stareńkiej kotki xD. Rysuję sobie, może wrzucę potem P:

Ooo a z tym rysowaniem przy kompie też tak mam xD. Najlepsze natchnienie przy kompie zawsze i po oglądaniu kreskówek xD.

Anonymous said...

nie no szok!
cudo ;D

javvie said...

i po przeczytaniu dobrej książki : D (chociaż mi się to mało zdarza - nie lubię czytać, ale godne polecenia są książki "dziewczyny...." jacqueline wilson - utożsamiam się z główną bohaterką, ktora także duuużo rysuje : ) ).

no to dawaj, dawaj, bo ja wchodze na twojego bloga i wchodze a tu nic nowego xD!

javvie said...

veronica mars tutaj xD!

Nara said...

Ja dostaję weny podczas słuchania muzyki xD Szczególnie soundtracków z różnych filmów animowanych/anime. No i oczywiście ciasteczka i kubek gorącej herbaty ^o^

Komcia said...

o tak tak i muzyka i książki ; D
A wiesz też czytałam jedną książkę z tej serii i też mnie pchało do rysowania przez tą bohaterkę xD.

eh no dobra, zaaaaaraaaz xD

javvie said...

rany, jak ja uwielbiam soundtracki z corpse bride! z wrażenia sobie ich wyszukałam w necie właśnei i slucham xD.

ale wiecie co jak najbardziej psuje wenę? popsuty tablet, ołówek, za ciepło, obowiązki, szkoła i rodzice >_> "znow bazgrolisz! zajęłabyś się czyms bardziej produktywnym!" chociaż raczej lubią jak rysuję żeby nie było, że mam jakichś złych potworów xD

javvie said...

ale "dziewczyny płaczą" - to dopiero mobilizuje! ona brała udział w konkursie na postać kreskówkową.. i to że jej mama rysowała.. wszystko rysowałam wraz z nią kurde xD.

Nara said...

Ooo tak1 rodzice to dopiero potrafią popsuć nastrój.. zacznę sobie bazgrolić a tu nagle "Schodź mi tu na dół obierać ziemniaki!" Arght...

Mama czasami tak że jak rysuję ołówkiem na kartce i zrobię błąd to mam ochotę kliknąć "Cofnij" tak jak to się robi na piórku od tabletu... to już chyba jakiś niezdrowy odruch 8D'''

javvie said...

kurde no mam to samo! raz mi się zdarzyło machnąć ręką w tym geście xDxD! potem zaraz odłożyłam rysowanie i poszłam na godzinny odwyk xD.

Nara said...

O ile się nie mylę to książka o której mówisz to też i serial. Oglądałam kiedyś na ZigZapie :D Fajny był ^^

Komcia said...

taaa, tez to mam z tym cofaniem. Za dużo kompa P:

czytałam tylko "dziewczyny uciekają". Chyba. Chyba poszukam tego "... płaczą" xD. Jak mówisz, że mobilizuje to tego, trzeba spróbować ; D.

Taaa, rodzice to... No cóż, albo jak coś obiecam jakiejś tam maminej kolezance i mnie ciągle do rysowania zagania. "nudzisz się? to rysuj, rysuj". Albo "co rysujesz? Zabrałabyś się za rysunki dla mnie!".

Masakra, nie lubię rysowac dla kogoś, bo się nie wyrabiam i mam wyrzuty xD.

skaner mi się popsuł ._.

javvie said...

:OOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

SERIALL???????? rany rany rany!!!!!

czemu nie mam zig-zapa >___>?? to bylo o takiej ellie, co była niska, miała kręcone włosy, okulary i dwie przyjaciołki magę i nadine. później też chłopaka rusella, który skradł jej pomysł na rysunek xD"

javvie said...

ja nawet nie mam skanera, komcia. też ci coś rysnę : D. chyba chodziło ci o "dziewczyny się spóźniają" ;). radzę jakby co przeczytać od początku -> dziewczyny się zakochują, odchudzają, spózniają i płaczą xD (melodramat xD)

Komcia said...

ej, faktycznie, serial był XD. Ale jakoś nie oglądałam za często, to nei skojarzyłam od razu xD.

Fajnie tam łączyli rysunek z filmem. Poszukaj na jutjubie może będzie ;D

Komcia said...

eh, fałszywy alarm, przekonałam go, że warto podziałać dzisiaj xD.
Biedna Javvie <3. Ale jak masz aparat to nie jest tak źle xD.

nono o to mi chodziło xD. Oukej, poszukam ;D
Yay!

javvie said...

a jak się nazywał?

javvie said...

o to fajnie :D

Komcia said...

znaczy co serial?

czekaj, niechno pomyślę... *goolge ratuj! xD*
"dziewczyny i miłość" xD

Komcia said...

a w angielskiej wersji "girls in love"

javvie said...

dzięki ^__^!

Komcia said...

proszembardzo xD

Nara said...

O dziwo polski dubbing serialu nie wypadł tak źle. Zwykle polskie dubbingi są do kitu D8
Sam serial mi się bardzo podobał ^^

Anonymous said...

Cześć wszystkim z tej strony!
Cieszę się mogąc was tu spotkać!
Postaram się udzielać :)
Do zobaczenia!
---
[url=http://akcesoria.do.pedicure.makijaz123.com/13/]akcesoria do pedicure[/url]